Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, które możesz pobrać tutaj. Wypełnij oświadczenie i wpisz numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Koniecznie dołącz paragon, który jest dowodem zakupu. Bez paragonu nie możemy uwzględnić zwrotu produktu.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków może zostać wykonany na kartę.
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:
- Złóż nowe zamówienie w sklepie, wybierając produkt / produkty, które chciałbyś zakupić, i sfinalizuj zamówienie.
- Następnie odeślij zakupiony produkt z poprzedniego zamówienia, w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, które możesz pobrać tutaj. Dokładnie wypełnij oświadczenie. Koniecznie dołącz również paragon, który jest dowodem zakupu. Bez paragonu nie możemy uwzględnić reklamacji produktu.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu wymiany produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia produktu możesz złożyć reklamację.
Wypełnij formularz reklamacyjny (link). Prześlij wypełniony i podpisany formularz na adres mailowy:reklamacje@johndog.pl
Aby przyspieszyć reklamację, zalecamy dołączenie zdjęć dokumentujących wadę lub uszkodzenie.
Jeśli reklamacja dotyczy karmy lub przysmaków prosimy o podanie nr partii produkcyjnej znajdującego się na opakowaniu.
Pamiętaj, że mamy prawo prosić o odesłanie do nas reklamowanego produktu na adres:
Patrycja Zawadzka THE MISS CAT
Prioma 15, 13-206 Płosnica
z dopiskiem „Reklamacja”.
Prosimy, aby odsyłane produkty były czyste (umyte, wyprane).
Więcej informacji o zwrotach i reklamacjach można znaleźć w Regulaminie Sklepu.