FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu się na swoje konto będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach itp.
Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail informację – wtedy też rozpoczynamy proces realizacji zamówienia. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji zamówienia.
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
- Paczkomat InPost.
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od zera do kilkudziesięciu złotych.
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- płatność elektroniczna (przelew on-line),
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem.
Niestety nie ma takiej możliwkości,
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja “Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Możesz modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu kompletowania jego zawartości. W momencie gdy rozpoczęliśmy kompletowanie zamówienia, modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 517 586 934
Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu kompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie:517 586 934.
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub Paczkomaty InPost, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić drogę przesyłki. Link ten jest również widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 517 586 934.
Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Pamiętaj, że do zwracanego produktu musisz dołączyć paragon.